Hyvät asiakkaat,

Myymälässämme, arvostamme täydellistä tyytyväisyyttäsi ostoksiisi. Ymmärrämme, että joskus tuote ei välttämättä vastaa odotuksiasi, se voi olla viallinen tai saatat yksinkertaisesti muuttaa mieltäsi. Siksi tarjoamme helppo ja kätevä palautusprosessi, sekä mahdollisuus tehdä reklamaatio tuotteesta.

Kuinka tehdä palautus?

Jos haluat palauttaa tuotteen, olet valmis 30 päivään paketin vastaanottamisesta. Aloita palautusprosessi yksinkertaisesti ota meihin yhteyttä CHATin kautta, lähetä sähköpostia. Kun olemme vastaanottaneet pyyntösi, järjestämme ilmaisen kuriiripalvelun tuotteen noutamiseksi antamaasi osoitteeseen. 

Mikäli huomaat tuotteen olevan viallinen tai ei vastaa kuvausta, sinulla on oikeus tehdä reklamaatio. Voit tehdä niin ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, kuvailemalla ongelmaa ja liittämällä mukaan kuvia tuotteesta (jos mahdollista). Kun olemme vastaanottaneet valituksesi, tarkistamme sen viipymättä ja ilmoitamme sinulle seuraavista vaiheista.

Milloin saat hyvityksen?

Takaamme, että palautetulle tuotteelle hyvitetään enintään 7 päivän kuluessa siitä hetkestä lähtien, kun tuote saapuu varastollemme. Hyväksytyn reklamaation tapauksessa tarjoamme mieltymystesi mukaan korjausta, vaihtamista uuteen tai rahan palautusta. Rahat palautetaan samalla maksutavalla, jolla tilaus maksettiin. Toivomme, että joustava palautuskäytäntömme ja tehokas valitusprosessimme tekevät ostokokemuksestasi meillä entistä mukavamman ja turvallisemman.

Muista, että olemme täällä auttamaan ja vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.