PALAUTUKSET JA VALITUKSET

Joustavat Palautus- ja Reklamaatioehdot Kaupassamme

Hyvät asiakkaat,

Kaupassamme haluamme varmistaa, että olette täysin tyytyväisiä ostoksiinne. Ymmärrämme, että tuote ei aina välttämättä täytä odotuksianne, se voi olla viallinen tai saatatte yksinkertaisesti muuttaa mieltänne. Siksi tarjoamme helpon ja kätevän palautusprosessin sekä mahdollisuuden tehdä tuotteen reklamaatio.

Kuinka teen palautuksen?

  1. Jos haluat palauttaa tuotteen, sinulla on aikaa 30 päivää vastaanottamispäivästä.
  2. Aloittaaksesi palautusprosessin, riittää, että kirjoitat meille CHATin kautta, lähetät sähköpostia tai täytät palautuslomakkeen, joka on saatavilla verkkosivustollamme.
  3. Saatuamme ilmoituksesi, järjestämme ilmaisen kuriiripalvelun tai InPost-pakettiautomaatin lähetyksen, jotta voimme noutaa tuotteen osoitteesta, jonka ilmoitat.

Miten tehdä valitus?

  • Jos huomaat, että tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta, sinulla on oikeus tehdä valitus.
  • Tätä varten pyydämme ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, kuvaamalla ongelmaa ja liittämällä tuotekuvia (jos mahdollista).
  • Saatuamme ilmoituksen käsittelemme reklamaation viipymättä ja ilmoitamme sinulle seuraavista vaiheista.

Milloin saat palautuksen?

  • Takaa, että palautetun tuotteen rahojen palautus tapahtuu enintään 7 päivän kuluessa siitä, kun tuote saapuu varastoomme.
  • Mikäli valitus hyväksytään, tarjoamme korjausta, vaihdon uuteen tuotteeseen tai rahan palautusta toiveesi mukaan.
  • Raha palautetaan käyttämällä samaa maksutapaa, jonka valitsit tilauksen maksamiseen.

Toivomme, että joustavat palautuskäytäntömme ja sujuva reklamaatioprosessi tekevät ostoksistanne kaupassamme entistä mukavampia ja turvallisempia. Muistakaa, että olemme täällä auttamassa ja vastaamassa kaikkiin kysymyksiinne.

Asiakkaiden arvostelut